beautiful life quotes
نوشته شده توسط : سمیرا

Difficult times have helped me to understand better than before, how infinitely rich and beautiful life is in every way, and that so many things that one goes worrying about are of no importance whatsoever.

Isak Dinesen 

 

زمانهای دشوار به من در درک بهتر از قبل کمک می کنند،چه بی نهایت زندگی غنی و زیبا که بسیاری از چیزهایی که می رود نگرانی در مورد از هیچ اهمیت آنچه هستند در هر راه.

 

.I'm living my future as long as you're living in the present and realize how beautiful life is
Dhani Jones 

من زندگی می کنم آینده من به عنوان زمانی که شما زندگی می کنند در حال حاضر و ببینی زندگی چقدر زیباست.

 

I have a really beautiful life right now, so there is no reason to be hostile. I'm a husband, a father and a man who tries to do the right thing in life and in my work.

Ice Cube

من در حال حاضر واقعا یک زندگی زیبا دارم،بنابراین دلیلی بر داشتن دشمن وجود ندارد.من یک همسرم،یک پدر و یک مرد که سعی دارد چیزهای درست را در زندگی و کارم انجام می دهم.

 

I want to have fun. It's a beautiful life. You learn, you win, you lose, but you get up.
Nas 

من میخواهم شاد باشم.آن زندگی زیباست.شما یاد میگیرید،برنده می شوید،بازنده می شوید و بیدار می شوید.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: